lördag 1 januari 2011

ROBIN RAPPORTERAR: Bästa kvällen i Sydney

Ville bara understryka att den där kvällen för kanske fyra dagar sedan (som Joni redan nämnt i ett tidigare inlägg) när jag, Joni och Lovisa förfestade hos vår franske man Quentin inne i stan var typ den bästa kvällen i Sydney thus far. Vilken magisk kväll alltså, och vilka trevliga fransmän det var där!

Jävlar vad dom bjöd på både det ena och andra. Allt från tårta till öl till whiskey till cider till mousserat och så vidare. Och så sjukt wasted jag blev.

När vi sedan gick ut var jag mest paranoid av alla, på riktigt. Det var en (väldigt söt) tjej som ville dansa med mig men jag var säker på att hon hade en baktanke så jag gick därifrån.

När vi var klara där och hade dansat sönder på klubben så gick vi till Hungry Jacks. Och när vi hade käkat där var jag så sjukt sugen på McDonalds, men dom andra hindrade mig från att gå dit, så det blidde inget. Men en fantastisk kväll blev det i alla fall.

Robin

Inga kommentarer: