torsdag 16 december 2010

JONI RAPPORTERAR: Akta er för en självmordsbildbomb, för tidigt?

Nu kommer självmordsbildbomben! Dock är det mer än 6 bilder...

Kan berätta att vi igår var på Bondi och hade det trevligt vid stranden, vi var ett gäng på kanske 10 pers som körde Sanning & Konsekvens, blev lite roliga konsekvenser. Idag har vi tagit det extremt lungt, vädret har varit växlande med ösregn och halvsol därefter, just nu ser jag även att sydney centrals himmel lyses upp av spotlights :) coolt! Har även beställt 5st dosor! 2st Gene stark white, 2st gene white, 1st Chanini khanini!




Iförgår.
Jag, Maria & Sigrid drog från hemmet för att besöka våra bekanta på WakeUp, när vi just kommer innannför wakeups portar så kommer dom dock så vi alla drar till Central Park och dricker där istället!
Allt är ganska ordinärt, vi kör Sanning&Konsekvens, någon va tvungen att chestbumpa med varandra, ta aav sig toppen, visa sina favoritsexställningar et.c. Mitt under leken så känner jag att någon typ knackar mig på axeln, vänder mig lätt om men ser ingen där, bryr mig inte om det men sen frågar Hakim: "Vad har du på Axeln joni?", då visar det sig att en jävla fladdermus har bajsat på min skjorta... (vad ska jag göra med min fuckin skjorta?), inte många som kan säga det!

Vi drar vidare till SideBar, drack en redbullv. och hade trevligt men dom stängde 2 AM så vi drog vidare till Scruffy Murhpys, där träffar jag bl.a en kille från Umeå på något sätt, han känner även några jag känner också samt några från mitt ex. jobb. Förutom det så är allt en stor dimma... Dagen efter så vaknar jag upp typ 50 $ fattigare än vad jag borde vara, frågar Maria ifall det hände något som jag inte kommer ihåg; "Ja, du köpte ju två redbullvodka men drack båda själv, sen köpte du även en macka på 7Eleven et.c", satte mig tydligen brevid en hora på bussen också, men valde att lämna platsen efter 5min (av någon anledning), kom hem vid 5 slaget nångång. Nuuuuuuuu ska jag göra något annat, kanske Skypa?



Abu dhabi.




Bondi Beach.





Joni C.Johansson

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att höra att du lever i alla fall.. :) Men ta det lite lugnt med drickandet så du inte hamnar i något onåd. Hoppas att allt är bra med dig annars!? Har ni gett upp hoppet om att hitta jobb? SKa ni dra till NZ något? Ni borde när ni ändå är så nära.. :). Jag är så sjukt avundsjuk på er som har det varmt och ledigt.. här har det i dag snöat, slaskat och det är bara förjävligt. Kram kram /Syster Tytti